Modna dizajnerica i ikona stila Victoria Beckham otvorila je svoj ekskluzivni pop-up prostor pod nazivom “House of VB” u robnoj kući Selfridges, u samom srcu Londona. Ovaj posebno osmišljen kutak donosi jedinstveno iskustvo koje spaja modu, ljepotu i osobni potpis dizajnerice i to u trenutku kada njezin novi dokumentarni serijal kreće s prikazivanjem na Netflixu.
Modna kapsula i beauty zona
Prostor “House of VB” podijeljen je na dvije tematske cjeline. U dijelu nazvanom “The Dressing Room” predstavljena je kapsulna kolekcija inspirirana outfitima koje Victoria nosi u dokumentarcu. Riječ je o pažljivo biranim komadima za dnevne i večernje prigode, izrađenima u prepoznatljivom Beckham stilu – elegantno, minimalistički i suvremeno.
Drugi dio, “The Powder Room”, posvećen je beauty segmentu brenda. Posjetitelji mogu isprobati poznate make-up proizvode, među kojima je najviše pažnje privukao kultni “smoky eye” look koji je postao Victorijin zaštitni znak. Beauty zona osmišljena je kao intimni prostor koji podsjeća na backstage pripreme za modnu reviju.





Dizajn koji prenosi osobni pečat
Interijer uključuje dizajnerske detalje koji posjetiteljima stvaraju osjećaj kao da ulaze u Victorijin dom — od posebno izrađenih vrata koja reproduciraju njezinu poruku na zvono, do pažljivo oblikovanih prostora koji odražavaju estetiku brenda. Cijela postava odiše luksuzom, ali i toplinom, što je rijetka kombinacija u svijetu luksuzne mode.
Otvoren do 1. studenoga
“House of VB” bit će otvoren u Selfridges Corner Shopu do 1. studenoga 2025., a paralelno je lansirana i ekskluzivna online kolekcija dostupna putem Net-a-Portera. Time brend povezuje fizičko i digitalno iskustvo, nudeći ljubiteljima mode priliku da urone u Victorijin kreativni svijet bez obzira nalaze li se u Londonu ili iza ekrana.
Nova faza brenda
Otvaranje ovog pop-upa označava novu fazu u razvoju brenda Victoria Beckham. Kroz spoj mode, ljepote i storytellinga, brend se pozicionira kao lifestyle platforma s osobnim dodirom. Umjesto klasične trgovine, posjetitelji dobivaju doživljaj koji prenosi priču – što je u današnjem luksuznom tržištu važnije nego ikada.




FOTO: Instagram ( Victoria Beckham )