Nike i SKIMS, brend Kim Kardashian, udružili su snage i predstavili novu modno-sportsku priču pod nazivom NikeSkims. Riječ je o dugoročnoj suradnji koja donosi kolekciju sportske odjeće osmišljenu kako bi istovremeno pružila vrhunske performanse i estetski privlačan dizajn.
Prva kampanja, nazvana “Bodies at Work”, okupila je više od pedeset sportašica različitih disciplina. Među njima se izdvajaju teniska legenda Serena Williams, olimpijska gimnastičarka Jordan Chiles, snowboarderica Chloe Kim i sprinterica Sha’Carri Richardson. U kampanji sudjeluje i sama Kim Kardashian, naglašavajući poruku o snazi ženskog tijela i važnosti inkluzivnosti.
Vizuali kampanje nastali su pod redateljskom palicom Janicze Bravo, dok fotografije potpisuju Luis Alberto Rodríguez i Rob Woodcox. Koncept prikazuje sportašice u pokretu, ističući izdržljivost, ljepotu i funkcionalnost odjeće koja je istovremeno pogodna za trening i svakodnevne kombinacije.
Nova kolekcija bit će dostupna od 26. rujna 2025., a donosi 58 modela podijeljenih u sedam potkolekcija, među kojima su Matte, Shine i Airy. Raznovrsni krojevi i materijali omogućuju više od 10 tisuća mogućih kombinacija, a svi modeli dolaze u veličinama od XXS do 4X. Cijene će se kretati od približno 35 do 140 eura, a proizvodi će biti dostupni putem službenih stranica Nikea i SKIMS-a te u odabranim trgovinama diljem svijeta.
NikeSkims predstavlja novi pristup sportskoj odjeći – spoj tehnologije, dizajna i samopouzdanja. Kampanja “Bodies at Work” jasno poručuje da je snaga u različitosti i da sportska odjeća može biti jednako funkcionalna i stilski privlačna.



