Luksuzni brend Moncler ponovno je dokazao da moda može biti snažan nositelj priče. Za svoju novu globalnu kampanju “Warmer Together”, brend je okupio dvojicu najkarizmatičnijih glumaca svih vremena — Roberta De Nira (81) i Ala Pacina (85).
Ovaj kultni dvojac, čije prijateljstvo traje više od 50 godina, zajedno je stao pred objektiv legendarnog fotografa Platona, poznatog po portretima Baracka Obame, Putina i brojnih umjetnika. Kampanja je snimljena u New Yorku, a fokus je stavljen na njihovu autentičnu povezanost i zajedničku povijest koja seže još u 1970-e, kada su obojica počinjali karijere koje će obilježiti filmsku povijest.
Crno-bijele fotografije odišu jednostavnošću i snagom — bez dodatnih scenografija, reflektora ili pretjerane produkcije. De Niro i Pacino nose klasične Moncler komade koji utjelovljuju bezvremenski stil brenda. Poseban naglasak stavljen je na kultnu perjanu jaknu “Maya 70”, koja se pojavila na De Niru. Pacino je u kampanji prikazan u elegantnom kaputu i slojevima koji odražavaju njegov prepoznatljiv, nenametljiv stil. Kombinacija njihove prisutnosti i jednostavnog stylinga čini kampanju posebno upečatljivom.
FOTO: Instagram
Osim fotografija, Moncler je lansirao i kratke filmske isječke u kojima De Niro i Pacino razmjenjuju sjećanja i razmišljanja o prijateljstvu, toplini i zajedničkim trenucima. Nema glume, nema scenarija — samo dva prijatelja koja razgovaraju pred kamerom.
Predsjednik i CEO Monclera, Remo Ruffini, izjavio je:
“Moncler nikada nije bio samo o vanjskoj toplini. Riječ je o onome što je unutra — o emocijama, vrijednostima i vezama koje nas oblikuju. De Niro i Pacino savršeno utjelovljuju taj duh.”
Kampanja je lansirana listopada 2025. i već je izazvala globalnu pažnju modnih i filmskih krugova. Spoj luksuza, emocije i autentičnosti čini “Warmer Together” jednom od najzapaženijih kampanja godine.



