Vedrana Tomić, vlasnica brenda CHIX threading bar, proglašena je menadžericom godine. Iako su mnogi iz njezine okoline očekivali takvo priznanje, sama Vedrana ostala je ugodno iznenađena kada su joj se javili iz Hrvatske udruge poslovnih žena – Krug, koja usko surađuje s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK). Predložili su joj da se prijavi na natječaj, a nakon što je poslala svu potrebnu dokumentaciju – stiglo je i priznanje.
Od malog obrta do prestižne nagrade
Vedrana je osnivačica i vlasnica CHIX threading barova – beauty barova specijaliziranih za oblikovanje obrva threading metodom, lash lift, make-up i bojanje obrva kanom. Danas posluje u desetak hrvatskih gradova – Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Puli, Zadru, Šibeniku, Solinu, Makarskoj – te odnedavno i u Beču. Sve je počelo kao samostalni poduzetnički pothvat, a razvilo se u prepoznatljiv brend kojem vjeruju brojne žene.
Nagrada uručena u vijećnici HGK
Svečanost dodjele priznanja održana je u vijećnici Hrvatske gospodarske komore, a Vedrana priznaje kako joj je najviše značila spoznaja da društvo prepoznaje i podržava pojedince koji se trude i rade.
Ipak, svjesna je i izazova s kojima se žene u poslovnom svijetu još uvijek suočavaju:
„U Hrvatskoj je tek nešto više od 20 % tvrtki u vlasništvu žena, a oko 30 % ako uključimo suvlasništvo. Mislim da žene teže donose odluke koje mogu dovesti do uspjeha, ali i do propasti, jer su stalno opterećene brigom – o drugima, o sebi, o budućnosti. Takve odluke često djeluju kao kockanje. No upravo ta sklonost predanosti i vjernosti kasnije donosi uspjeh. Važno je osvijestiti i sebe i društvo o potencijalu žena, i bez straha si dati priliku. Meni je upravo to pomoglo.“
Uloga menadžerice – više od titule
Vedrana iskreno govori o svim obavezama koje nosi njezina svakodnevica:
„Ako radiš ono što voliš, ne osjećaš težinu donošenja teških odluka, rada vikendima i praznicima, ni stresa koji te nekad znao držati budnim noću. To nije samo otvaranje novih barova, nego i briga o zadovoljstvu klijentica, djelatnica, voditeljica, naučnica, dobra organizacija, kvalitetni proizvodi, marketing, zdrava radna sredina… Cilj mi je prevencija, a ne gašenje požara. Bitno je prepoznati situacije prije nego nastanu problemi. Ja sam u svemu tome i kozmetičarka, i medicinska sestra, i voditeljica nabave, i franšizer, i psihologinja, i sociologinja, i sudac, i prijateljica.“
Njezina vizija je jasna: biti primjer svom timu, a ne vječna kritičarka.


Od sociologinje do beauty stručnjakinje
Vedrana je po obrazovanju diplomirana sociologinja i medicinska sestra, a kroz godine postala je i kozmetičarka – samouka. Ljubav prema estetici razvila je sama, bez formalne edukacije, oslanjajući se na vlastiti osjećaj za oblik i preciznost.
„Nisam prošla nikakvu edukaciju, sama sam savladala vještinu. Budući da edukacije tada nisu bile dostupne u Hrvatskoj, a sredstva su bila ograničena, učila sam sve sama – čak i knjigovodstvo. Na poreznoj upravi su mi dali priručnik i to mi je bila polazna točka. Najveći izazov bio je prenijeti znanje nekome tko nije imao umjetničko oko. No kroz godine sam razvila detaljan i strukturiran način poduke, što pripisujem i analitičkom znanju sa studija sociologije.“
Danas uz CHIX threading barove vodi i vlastitu liniju proizvoda – olovki za obrve i ulja za njegu – koje se sada mogu pronaći na svim lokacijama u Hrvatskoj.
Poruka budućim poduzetnicama
Za kraj, Vedrana šalje poruku svima koji razmišljaju o ulasku u svijet poduzetništva:
„Posao menadžera je stresan, ali s vremenom postaje lakši. Svaki trud se isplati. Danas sam imuna na stres, poslovnim temama pristupam razumno, bez strasti, i više nego ikad – uživam. Ako želite pokrenuti vlastiti posao – dajte si šansu. Umjesto da kupite automobil, uložite u ideju. Čak i ako propadne, imat ćete mir jer ste barem pokušali.“