Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.

Transparent – Tehnološki brend budućnosti koji mijenja pravila igre

STOCKHOLM – U srcu švedske prijestolnice, na adresi Döbelnsgatan 47, nastaje tehnološka revolucija koja bi mogla promijeniti način na koji razmišljamo o elektronici. Ime te promjene je Transparent – prvi brend koji otvoreno teži kružnoj ekonomiji i transparentnosti, kako u dizajnu, tako i u poslovanju.

Brend su osnovali Per Brickstad, Magnus Wiberg i Martin Willers – trojac koji dijeli strast prema tehnologiji, dizajnu i održivosti. Njihova vizija pretočena je u proizvode koji nadilaze ulogu običnog tehnološkog uređaja i postaju dio interijera – funkcionalni, ali i estetski privlačni. Njihov inovativni pristup prepoznat je i nagrađen brojnim priznanjima, među kojima se ističu nagrade Wallpaper* Design Awards.

U audio industriji pojam „transparentnog zvuka“ označava čistoću i vjernost zvuka, bez dodatne obrade i umjetnih efekata. Transparent upravo to nudi – zvučnike koji prenose glazbu točno onako kako je umjetnik zamislio. Bez uljepšavanja. Bez kompromisa. Cilj im je slušatelja što više približiti autentičnom glazbenom doživljaju.

Transparent se izdvaja minimalističkim pristupom – proizvodi su izrađeni od stakla i aluminija, materijala koji ne samo da su estetski neutralni, već i dugoročno održivi. Uređaji ne skrivaju svoju unutrašnjost, već upravo suprotno – njihova konstrukcija je vidljiva, čista i jednostavna. Riječ je o dizajnu koji ne skriva, već otkriva.

Za razliku od dominantne logike potrošnje, u kojoj se elektronički uređaji mijenjaju čim postanu zastarjeli, Transparent razvija proizvode koji su stvoreni da traju. Njihovi zvučnici i drugi uređaji osmišljeni su tako da se mogu nadograđivati, popravljati i prilagođavati s vremenom, čime se korisnicima omogućuje dugotrajnija upotreba, a istovremeno se smanjuje količina tehnološkog otpada.

Foto: Instagram, Transparent

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
ABOUT AUTHOR
Lucija

Author